reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Košč

Stanislav Košč

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Usilujem sa sledovať život okolo seba s otvorenými očami... a tiež s očami viery. A so srdcom. Azda to niekoho môže zaujať. Viac o mne na stanislavkosc.webnode.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéBiblické zamysleniaSociálna náuka CirkviNezaradenéNetradičné športové komentáre

reklama

Súkromné

Moje športové spomínanie 1 - MS 1969

Stanislav Košč

Moje športové spomínanie 1 - MS 1969

Moja najstaršia športová spomienka siaha do roku 1969, k MS v hokeji a k atmosfére, ktorá zavládla po našom víťazstve nad odvekým rivalom.

  • 12. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 092x
  • 0
Idem si splniť malý detský sen

Stanislav Košč

Idem si splniť malý detský sen

Dostal som od manželky k výročiu skvelú knižku: "Posledná prednáška" od Randyho Mauscha.  Jednou z množstva autorových vynikajúcich myšlienok je i tá, aby sme sa usilovali splniť si svoje detské sny... prečo a ako to robiť. A tak som sa rozhodol, že po viac než dvoch rokoch začnem opäť písať na svoj blog a splním si jeden svoj veľký detský sen.

  • 10. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 046x
  • 2
Úžasný deň v Tatrách

Stanislav Košč

Úžasný deň v Tatrách

Tento týždeň bol - aspoň u nás na severe Slovenska - výnimočný svojim bezoblačným počasím, čo sa obzvlášť intenzívne dalo vnímať najmä vo Vysokých Tatrách.

  • 16. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 748x
  • 7
Žiarlivá chrípka

Stanislav Košč

Žiarlivá chrípka

Kde sú tie časy, keď človek ochorel a konečne si mohol v kľude čosi prečítať, vypočuť, oddýchnuť?! Táto chrípka, ktorá v jednotlivých svojích obmenách šarapatí v ostatných rokoch, je iné kafé. Je ako tá najhoršia milenka!

  • 10. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 437x
  • 2
Našich "Top 10" valentínskych filmov

Stanislav Košč

Našich "Top 10" valentínskych filmov

S manželkou si radi pozrieme romantický film. Sme však dosť nároční, nestačí nám, ak je v televíznom programe pri názve filmu napísané romantický. Zväčša sa celkom dobre dá orientovať podľa obsadenia, ale ani to neplatí vždy. A na mačky vo vreci slúži požičovňa. Ak sa nám film zapáči, zoženieme si ho. A tak sme si vytvorili vlastnú videotéku našich obľúbených, ktoré si - podľa nálady - raz za týždeň (niekedy raz za mesiac - ako nás deti vyšťavia) radi pozrieme. Tu je náš tip - 10 najobľúbenejších.

  • 7. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 961x
  • 77
reklama
Keď dar obdarúva oboch

Stanislav Košč

Keď dar obdarúva oboch

Zajtra má moja mamaokrúhle narodeniny. Nešpekuloval som dlho nad vhodným darčekom, ale stačilo, aby som sa len na sekundu vžil do jej priorít a vedel som jasne, čo urobiť. Sadol som do vlaku a hoci je to 300 km, dal som sa jej ja sám.

  • 4. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 892x
  • 22
Odporúčam studenú sprchu

Stanislav Košč

Odporúčam studenú sprchu

Nie tú slovnú, tú klasickú - vodnú, a poriadne studenú, bez kompromisov. Mám s ňou tie najlepšie skúsenosti.

  • 27. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 430x
  • 18
Vyhlásil som vojnu fajčiarskym podnikom

Stanislav Košč

Vyhlásil som vojnu fajčiarskym podnikom

Zasa som sa včera večer, po príchode domov z prechádzky s manželkou (vrátane večere v pizzérii), cítil taký smradľavý, že z lásky k svojim deťom som sa musel okamžite vyzliecť, všetko oblečenie vyvesiť na balkón a utekať do sprchy. Už sa to nestane. Viac do podniku, kde zacítim zápach cigariet, nevkročím. Howgh. (U Winnetoua to znamenalo nielen, že som dohovoril, ale že je to uzatvorené a nič sa na tom nebude meniť.)

  • 27. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 771x
  • 53
Dieťa ako darček pod stromček

Stanislav Košč

Dieťa ako darček pod stromček

Keď som si včera podvečer uložil na deku pod stromček svojho trojmesačného syna a v jeho obrovských očiach sa odrážali farebné svetlá, veľmi intenzívne som si uvedomil, že život je dar.

  • 25. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 574x
  • 4
Aj deti sa dokážu prekonať - dovetok

Stanislav Košč

Aj deti sa dokážu prekonať - dovetok

Tuším, že viacerí čitatelia môjho predošlého blogu o dcérinom milom predsavzatí nejesť počas adventu sladkosti jej kdesi v kútiku srdca držali palce, preto by som rád informoval, ako to dopadlo.

  • 23. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 521x
  • 1
reklama
Aj deti sa dokážu prekonať...

Stanislav Košč

Aj deti sa dokážu prekonať...

Mám dve dcéry. Jedna má 10 a druhá 7. Tá menšia je - jedným slovom - vetroplach. Ale vie vyraziť dych, keď niečo vezme naozaj vážne, napríklad  predsavzatie.

  • 12. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 877x
  • 4
Apropo film o Vianociach

Stanislav Košč

Apropo film o Vianociach

Dostal som mailom odporúčanie na film The Nativity Story, ktorý sa má premietať aj o pár dní u nás. Vraj ho mám spropagovať medzi známymi. O pár hodín som dostal úpozornenie, či sme sa zamysleli, prečo odporúčame tento film...

  • 7. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 685x
  • 2
Prečo Mikuláši klamú?

Stanislav Košč

Prečo Mikuláši klamú?

Robiť deťom Mikuláša či Santa Clausa nie je až také jednoduché, ako by sa mohlo zdať: oblečiem sa do červeného, nasadím si umelú bradu, prídem s veľkou pompou a rozdám darčeky. Chce to totiž ešte jeden úkon - prihovoriť sa deťom. Opýtať sa, ako sa mali za ten rok, či boli dobré a povedať im, kto som, čo som a prečo som vlastne prišiel.

  • 6. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 535x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu